ابزار رایگان طراحی سایت
نوشته شده توسط : cyrus
 

 

ابزار رایگان طراحی سایت نرم افزارهایی درحال حاضر به سمت اشتراک های آنلاین گران قیمت پیش می روند. خوشبختانه ابزارهای رایگان همچنان دردسترس هستند. درواقع ما بعنوان عضو جامعه طراحی سایت درحوزه اکثر ابزارهای مفید تجارت،  یک یا دو درس آموخته ایم.

 4  ابزار رایگان برای طراحان سایت

اگر دربازاری بدنبال چند ابزار طراحی وب سایت مفید هستید، تنها به دنبال چهار ابزارباشید. این ابزارها برای تیم طراحی وب "میهن وب گستر "بسیار مفید واقع شده اند و ما اطمینان داریم به شما نیز کمک خواهند کرد.

آزمایش سرعت وب سایت را با این سایت اجرا کنید:

تحلیل سرعت سایت با تی تی متریکس

سایت Gtmetrix.com

آزمودن سرعت وب سایت زمانی ضرری است که برای بهینه سازی سایت بخواهید رنکینگ های موتورجستجوگر بالایی داشته باشید. وب سایت پر سرعت نیز برای ایجاد رضایت مشتری ضروری است. زمانی از این ابزار استفاده می کنیم که مشتری قبلا صاحب وب سایتی بوده باشد. این وب سایت منبع سرعت خوبی را برای برای شما ارائه می کند که می توان از آن برای مقایسه سرعت وب سایت جدید استفاده نمود. هدف مان نیز بهبود سرعت وب سایت است. مشتریان مان این اقدامات قدرتمند را ارج می نهند و ما ازایجاد وب سایتی پیشرفته که کاربران را راضی سازد، لذت می بریم.

تحلیل سئو و بهینه سازی سایت با ورنک

سایت Woorank.com

شرکت میهن وب گستر علاقه خاصی به ابزارهای این وب سایت دارد.سایت ورنک یک سایت حرفه ای برای بهینه سازی وب سایت و سئو است که آمار دقیقی در رابطه با از هدینگ ها - شبکه های اجتماعی - تاثیر سرور بر روی سایت - تعداد بک لینک ها - نسخه موبایل و ... میدهد.اگر به سئو سایت خود توجه میکنید همین امروز با مراجعه به سایت Woorank سایت خود را بهینه کنید.

گزارشات وب سایت را با سایت زیر تحلیل کنید. این سایت گزارشات وب سایت رایگان را در هر ماه فراهم می آورد. این ابزار به شما کمک می کند وب سایتی که سعی داشتید مجددا آنرا طراحی کنید را تحلیل کند طوریکه به سادگی متوجه شوید کدام حوزه ها به بهبود چشمگیری نیازدارند. همچنین پس از تکمیل وب سایت از سایت مذکور در بالا استفاده می کنیم تا تضمین کنیم سایت جدید بطور دقیق بررسی شده است.

ازطراحی های آسان بااستفاد از سایت زیراستفاده کنید.

طراحی سده با سایت مانوا

سایت canva.com

همانند بسیاری از طراحان وب حرفه ای، طراحی مان اغلب با استفاده از فتوشاپ اجرا می شود. با این وجود این سایت منبعی عالی است که می توان بدان وسیله در وقت صرفه جویی نمود و یا می توان از سکوی ابتکاری آن برای بهبود امورخود سود جست.طراحی در این سایت برای استفاده از صفحات رسانه اجتماعی مختلف است.

ابزار طراحی سایت ابزار گوگل آنالیز

گوگل آنالیز

analytics زیرنیز می توانیداستفاده کنید. این بخش برای ردگیری بازدید کاربران از سایت تان کاربرد دارد. در بخش Tag Team Desing اطمینان می دهیم هر وب سایتی که طراحی می کنیم با Google Analytics یکپارچه شود.





:: برچسب‌ها: ابزار رایگان طراحی سایت,طراحی سایت ابزار,ابزار طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: